Trzeba Marzyć Jonasz Kofta

Wolontariusze: Asia

Miejsce spełnienia marzenia: Disneyland

Marzenie zostało spełnione: 30-09-2019

Kto chciałby przytulić Królewnę Śnieżkę i zbić piątkę z Myszką Miki? Nasza Marzycielka Oliwka! Zabrałyśmy się więc z Oliwką, jej młodszą siostrą Natalką i ich mamą pod Paryż do Disneylandu.

Emocje towarzyszyły dziewczynom od początku wycieczki, ponieważ był to ich pierwszy wyjazd za granicę i pierwszy lot samolotem. Mimo początkowego strachu, Oliwce ten sposób podróżowania bardzo przypadł do gustu, a lekkie turbulencje przy lądowaniu wcale jej nie wystraszyły, lecz były przygotowaniem do wrażeń na bajkowych roller coasterach.

W Disneylandzie spędziłyśmy dwa cudowne dni. Weszłyśmy do najwyższych komnat w zamku księżniczek, latałyśmy rakietami i na słoniu Dumbo, jeździłyśmy na konikach i w filiżankach. Nie ominęły nas też wizyty u Królewny Śnieżki, Myszki Miki, Daisy jak również Diaboliny czy Królowej z Krainy Czarów. Oliwii bardzo spodobały się ekstremalne atrakcje, tak więc zaliczyłyśmy wszystkie szybkie kolejki. Najbardziej podobały się wagoniki wirujące w podwodnym świecie rybki Nemo oraz jaskinie Piratów z Karaibów, które zwiedzałyśmy czterokrotnie! Udałyśmy się także na magiczne przedstawienie w teatrze z Mikim w roli głównej. Z pierwszego rzędu podziwiałyśmy również fantastycznie kolorową i rozśpiewaną paradę postaci Disneya. W niedzielne popołudnie doświadczyłyśmy trzęsienia ziemi, pożaru powodzi i wybuchów – wszystko to na wycieczce po planie filmowym przybliżającym powstawanie efektów specjalnych. Były krzyki przerażenia, które szybko zamieniły się w okrzyki podziwu. Na zakończenie bajkowych atrakcji przeniosłyśmy się do ogromnego świata małych gotujących gryzoni i poznałyśmy ‘od kuchni’ bohaterów Ratatuj. I to w 3D! Oliwka razem z rodziną była bardzo zadowolona, cały pobyt był pod znakiem uśmiechu i podekscytowania! Aż żal było wyjeżdżać...

A w drodze do domu poszłyśmy na spacer pod wieżę Eiffla!

autor: Asia

Zaraz się zacznie...

...nasza przygoda...

...poznamy Minnie...

...i myszkę Mickey...

...jest szaleństwo...

...i wizyta pod wieżą :)

Relacje ze spotkań:

Disneyowe szaleństwo :) (spełnienie marzenia)
Wyjazdowo będzie :) (pierwsze spotkanie)